مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-21فرهنگي

چرا برخی هنرمندان در جشنواره موسیقی فجر شرکت نمی کنند؟


یک خواننده و مدرس آواز با طرح این مساله که «نمی دانم چرا برخی از هنرمندان در جشنواره موسیقی فجر شرکت نمی کنند»، در این زمینه اظهار نظر کرد: باید رایزنی هایی صورت بگیرد تا علت های شرکت نکردن این افراد در جشنواره را جویا شوند و با برطرف کردن مشکلات، - یک خواننده و مدرس آواز با طرح این مساله که نمی دانم چرا برخی از هنرمندان در جشنواره موسیقی فجر شرکت نمی کنند ، در این زمینه اظهار نظر کرد: باید رایزنی هایی صورت بگیرد تا علت های شرکت نکردن این افراد در جشنواره را جویا شوند و با برطرف کردن مشکلات، از آنها بخواهند در جشنواره حضور پیدا کنند.

مظفر شفیعی ـ ردیفدان موسیقی سنتی ایرانی ـ امسال در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر به همراه حسام اینانلو (نوازنده کمانچه)، شرکت کرده بود.

شفیعی درباره فضای امسال جشنواره موسیقی فجر به ایسنا گفت: به طور کلی جشنواره امسال خوب بود؛ همه چیز منظم و مرتب بود و پروتکل های بهداشتی رعایت شده بود و تنها در بخش تبلیغات جشنواره بهتر بود فعالیت های بیشتری صورت می گرفت.

ضمنا نبود شنونده مستقیم و خالی بودن سالن تا حدودی انرژی ما را گرفته بود؛ زیرا در حضور آنها ما هنرمندان حال بهتری داریم.

به همین دلیل ممکن است برخی از هنرمندان چندان در حال و هوای اجرا و کنسرت نباشند ولی در چنین شرایطی چاره دیگری نداریم و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی هنرمندان در جشنواره موسیقی فجر شرکت نمی کنند؟

چرا برخی هنرمندان در جشنواره موسیقی فجر شرکت نمی کنند؟