مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-21سياسي

ساخت مدرسه در نقاط پرتراکم و بازسازی مدارس قدیمی قرچک در اولویت


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک ظهر یکشنبه 3 اسفند ماه به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، خدایی راد معاون سیاسی، - ایسنا/تهران جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک ظهر یکشنبه 3 اسفند ماه به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، خدایی راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، داورزنی مدیر اداره آموزش و پرورش، رییس شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی از قبیل آخرین وضعیت مدارس قلع و قمعی، وضعیت آموزش در فضای مجازی، برنامه های گرامیداشت هفته امور تربیتی، اجرای طرح کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) و سایر مسائل مطرح شد.

بهمن خطیبی در این جلسه گفت: فضاهای آموزشی در این شهرستان تا حدی فرسوده است اما به علت کمبود این فضاها به ناچار باید مورد استفاده قرار گیرد اما بر اساس ضرورت موضوع، اقدامات اساسی از جمله ساخت چند مدرسه در نقاط پرتراکم حاشیه شهر و بازسازی مدارس قدیمی با مشارکت خیرین مدرسه ساز در دستور کار است.

وی ادامه داد: سالن همایش های کانون ملائک تنها سالن بزرگ منطقه است که در حال حاضر با توجه به وضعیت نابسامانی که دارد در شأن مردم شهرستان نبوده و برای رسیدگی به این وضعیت شهرداری و شورای اسلامی باید ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدرسه در نقاط پرتراکم و بازسازی مدارس قدیمی قرچک در اولویت

ساخت مدرسه در نقاط پرتراکم و بازسازی مدارس قدیمی قرچک در اولویت