مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-21فرهنگي

«تام و جری» به چین می رود


انیمیشن جدید «تام و جری» به عنوان اولین فیلم خارجی ، پس از تعطیلات سال نوی چینی در این کشور اکران عمومی خود را آغاز می کند.

- جی پلاس ، به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران 26 فوریه را برای نمایش فیلم جدید تام و جری در چین انتخاب کرده تا این فیلم اولین فیلم خارجی باشد که در سال نوی چینی در این کشور اکران خود را آغاز خواهد کرد.

ایسنا نوشت؛ تعطیلات سال نوی میلادی که 11 تا 17 فوریه است، به طور کلی سودآورترین بازه زمانی سینمای چین در کل سال است و بنابراین رقابت فیلم های برای اکران در این دوره زمانی بسیار زیاد است.

از این روز مسئولان چینی به صورت غیررسمی و برای حمایت از سینمای داخلی از اکران فیلم های خارجی و بویژه هالیوودی در این مدت ممانعت می کنند.

امسال و از میان هفت فیلم پرهزینه چینی که برای تعطیلات اکران شدند، دو فیلم کاراگاه محله چینی ها 3 و سلام مامان برنده بزرگ گیشه نام گرفتند و حالا پس از پایان تعطیلات قرار است فیلم جدید تام و جری نیز از جمعه پیش رو (26 فرویه) در چین رونمایی شود.

سینمای چین در سال 2020 به لطف کرونا توانست برای نخستین بار و در رقابت با آمریکا، عنوان بزرگ ترین بازار سینمایی جهان را از آن خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تام و جری» به چین می رود

«تام و جری» به چین می رود