مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-21سياسي

نمایشگاه و کتابخانه تخصصی گفتمان علمی انقلاب در مدرسه مروی افتتاح شد


نمایشگاه دائمی و کتابخانه تخصصی گفتمان علمی انقلاب با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در مدرسه علمیه مروی تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نمایشگاه دائمی و کتابخانه تخصصی گفتمان علمی انقلاب با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در مدرسه علمیه مروی تهران افتتاح شد.

در این مراسم آیت الله اعرافی با تأکید بر این که مرزهای علوم اکار ما رجب، شعبان و رمضان و قله های بلند دعا و مناجات در این ماه ها است.

اگر در عصر ما امام خمینی (ره) گفتمانی نو عرضه کرد، ریشه آن بنیان های عمیق الهی بود که در وجود امام (ره) قرار داشت و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی هم همین مسیر را می پیمایند.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه های علمیه، تصریح کرد: دستاوردهای حوزه کم نیست و درخور ستایش است، البته کاستی هایی هم وجود دارد که مدیریت حوزه تلاش می کند کاستی ها را شناسایی و آنها را رفع کند.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: دستاوردهای حوزه در قلمروهای علوم اسلامی بسیار بیشتر از دستاوردهایی است که در نمایشگاه گفتمان علمی انقلاب اسلامی وجود دارد.

حتماً این چند هزار منظومه کتاب  و مقاله در قلمروهای جدید و حوزه های علوم انسانی اسلامی نشان دهنده ابتکارات و ایده های ارزشمند متفکران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه و کتابخانه تخصصی گفتمان علمی انقلاب در مدرسه مروی افتتاح شد

نمایشگاه و کتابخانه تخصصی گفتمان علمی انقلاب در مدرسه مروی افتتاح شد