مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-21ورزشي

طلسم انتخابات فوتبال تهران شکسته می شود/ رییس تکراری یا خون تازه؟


مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران پس از فراز و نشیب های زیادی در شرایطی برگزار می شود که چند نامزد شانس «ریاست» این هیات را دارند اما به نظر می رسد در روی همان پاشنه خواهد چرخید! - مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران پس از فراز و نشیب های زیادی در شرایطی برگزار می شود که چند نامزد شانس ریاست این هیات را دارند اما به نظر می رسد در روی همان پاشنه خواهد چرخید! خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: هیات فوتبال استان تهران از اسفندماه سال 1397 که دوره قانونی حبیب الله شیرازی به پایان رسید با وجود همه انتقادات و حاشیه هایی که پیرامونش به وجود آمد توسط وی اداره شد و تلاش ها برای برگزاری انتخابات در چند مقطع راه به جدایی نبرد.

اختلاف نظرهایی که بین اداره کل ورزش و جوانان استان با هیات و فدراسیون فوتبال وجود داشت عملاً اجازه نداد انتخابات این هیات در زمان هایی تعیین شده برگزار شود اما در نهایت با تصمیم فدراسیون فوتبال مقرر شد روز چهارم اسفند 99 انتخابات برای تعیین رییس هیات تهران در فاصله چهار روز مانده تا انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود.

با موافقت فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار است این انتخابات فردا دوشنبه با حضور 15 نامزد نشستن روی صندلی ریاست این هیات برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم انتخابات فوتبال تهران شکسته می شود/ رییس تکراری یا خون تازه؟

طلسم انتخابات فوتبال تهران شکسته می شود/ رییس تکراری یا خون تازه؟