مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اسفند 1399 ساعت 05:452021-02-21اجتماعي

همه جاده های استان اردبیل باز است/ لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران استان اردبیل، کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی صبح امروز در بازدید از عملیات برف روبی محور اردبیل - آستارا اظهار کرد: با وجود بارش برف در کلیه محورهای استان اردبیل و بارش باران در شهرستان های بیله سوار، پارس آباد و اصلاندوز، با تلاش راهداران استان اردبیل کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها جریان دارد.

وی افزود: 80 اکیپ راهداری از دقایق اولیه شروع بارش ها به طور مرتب درحال نمک پاشی و برف روبی جاده ها هستند و 420 نفر نیروی راهداری با 230 دستگاه ماشین آلات در جاده ها و راهدارخانه های استان اردبیل برای خدمت رسانی به مردم مستقر شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان این که اولویت برف روبی با محورهای اصلی و فرعی است، ادامه داد: راهداران سخت کوش پس از اتمام عملیات برف روبی در محورهای یادشده، با همه توان عازم بازگشایی راه های روستایی خواهند شد.

لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ وثوقی بیان کرد: با توجه به بارش رحمت الهی، سطح جاده ها خیس و لغزنده است که امیدواریم مترددین جاده ها با رعایت کامل قوانین، سفری ایمن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه جاده های استان اردبیل باز است/ لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ

همه جاده های استان اردبیل باز است/ لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ