موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 14:402021-02-20ورزشي

جادوگر هم وارد انتخابات فوتبال شد


همین را در فوتبال ایران کم داشتیم که پای جادوگر حتی به جریان انتخابات هم کشیده شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که خیلی ها از حضور علی کریمی معروف به جادوگر در فوتبال ایران و آسیا خوشحال هستند، جادوگر از نوع دیگرش هم وارد کارزار انتخابات کاندیدا ها شده است و مدعی است همچون نتیجه برخی بازی ها، نتیجه انتخابات را هم رقم خواهد زد! فردی که سالهاست به واسطه اقدامات عجیب و غریب بین اهالی فوتبال معروف شده و به اصطلاح جادوگری می کند و در کمال تعجب هم برخی مربیان و بازیکنان ضمن اعتراف به وجود او، به کارش هم اعتقاد دارند، حالا مجمع انتخاباتی دهم اسفند را فرصت مناسبی دیده که وارد گود شود و طبق معمول کاسبی خودش را انجام دهد.

البته هیچ یک از نامزد های ریاست فدراسیون فوتبال با این شخص جلسه ای نداشته اند، اما بین حدود 60 نامزد تصاحب صندلی های هیات رییسه دو سه نفری پیدا شده اند که به کار جادوگر مذکور اعتقاد دارند و از او خواستند به آن ها کمک بکند! ظاهرا و بنا بر شنیده های تابناک، کاندیدای سرشناس یکی از پست های هیات رییسه، رابطه نزدیکی با جادوگر شناخته شده در فوتبال دارد و قبلا هم زمینه همکاری این فرد با بعضی از باشگاه ها را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جادوگر هم وارد انتخابات فوتبال شد

جادوگر هم وارد انتخابات فوتبال شد