مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-20سياسي

اعلام شاخص های ارزیابی پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار


مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از اعلام شاخص های ارزیابی دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر برای شرکت در این جشنواره خبر داد.

- مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از اعلام شاخص های ارزیابی دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر برای شرکت در این جشنواره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فقیه با اعلام این خبر اظهار داشت: پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتخاب شاخص های ارزیابی در جلسه شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی در دی ماه سال جاری به تایید و تصویب رسید.

دبیر پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با بیان اینکه پنجمین جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد، افزود: پس از اتمام مهلت فراخوان، کمیته های علمی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شاخص های ارزیابی پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

اعلام شاخص های ارزیابی پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار