مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-20اقتصادي

طرحی برای راه اندازی موجی از کسب و کارهای نوآورانه در کرمانشاه


تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه به منظور راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) منعقد شد.

- طرحی برای راه اندازی موجی از "کسب و کارهای نوآورانه" در کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه به منظور راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) منعقد شد.

بهرام بادکو رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در نشست انعقاد این تفاهم نامه که امروز(دوم اسفند) برگزار شد، در تشریح جزییات اجرای این طرح در استان گفت: با راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان، فرآیندهای اولیه و فراخوان و پذیرش جوانان صاحب ایده، متقاضی ایجاد و توسعه کسب و کار و علاقمندان به همکاری در تیم های استارتاپی انجام خواهد گرفت.

وی بااشاره به حمایت هایی که جهاد دانشگاهی کرمانشاه از این جوانان خواهد داشت، افزود: پس از انجام فراخوان و شناسایی جوانان خلاق و دارای ایده، مرحله گزینش آنها صورت می گیرد و سپس دوره های آموزشی و مشاوره را برای آنها خواهیم داشت.

رییس جهاددانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: در انتهای این دوره ها، تیم هایی بوجود خواهند آمد که در حوزه کسب و کارهای نوآورانه فعالیت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی برای راه اندازی موجی از کسب و کارهای نوآورانه در کرمانشاه

طرحی برای راه اندازی موجی از کسب و کارهای نوآورانه در کرمانشاه