مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 13:052021-02-20سياسي

هشدار درباره سوءاستفاده از بیت المال توسط مسئولان یا کاندیداها


رییس هیأت نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ یک از دست اندرکاران انتخابات، حق حمایت و یا تخریب کاندیداها را ندارند، گفت: هرگونه سوءاستفاده از بیت المال و اموال دولتی توسط مسئولان یا کاندیداها به دقت رصد شده و طبق ضوابط و قوانین مورد پیگیری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صمد عزیزی امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات، هیأت نظارت بر انتخابات مجلس و هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به آغاز برگزاری جلسات مشترک با هیأت های اجرایی انتخابات، اظهار داشت: عمل به قانون، بحث مشترک تمام متولیان انتخابات است و میزان نظارت در این دوره از انتخابات، بهتر از دوره های قبلی خواهد بود.

  وی با بیان اینکه هیچ یک از دست اندرکاران انتخابات، حق حمایت و یا تخریب کاندیداها را ندارند، افزود: هرگونه سوءاستفاده از بیت المال و اموال دولتی توسط مسئولان و یا کاندیداها به دقت رصد شده و طبق ضوابط و قوانین مورد پیگیری قرار می گیرد.

آمادگی برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند مرتضی محمدزاده، دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نیز از آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند خبر داد و گفت: آموزش متمرکز مدیران و کارشناسان فرمانداری ها و  بخشداری های استان، تدوین طرح اجرایی و پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره سوءاستفاده از بیت المال توسط مسئولان یا کاندیداها

هشدار درباره سوءاستفاده از بیت المال توسط مسئولان یا کاندیداها