مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-20اجتماعي

مسیر پیست اسکی همدان مسدود است


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با وجود اینکه پلیس محدودیتی در مسیر پیست اسکی «تاریک دره» همدان ایجاد نکرده اما امکان تردد در این مسیر وجود ندارد و شرایط جوی و فیزیکی این مسیر را مسدود کرده است.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با وجود اینکه پلیس محدودیتی در مسیر پیست اسکی تاریک دره همدان ایجاد نکرده اما امکان تردد در این مسیر وجود ندارد و شرایط جوی و فیزیکی این مسیر را مسدود کرده است.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: مسیر پیست هنوز برف روبی نشده و فعلاً مسدود است، روز گذشته در مسیر جاده گنجنامه نیز با توجه به برف زیاد در حاشیه و توقف زیاد خودروها امکان تردد نبود و به ناچار مسدود شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: در حال حاضر مسیر جاده گنجنامه از مسیر میدان قائم(عج) به دنبال برف روبی و بازگشایی مسیر توسط شهرداری باز است و مشکلی برای تردد در این مسیر وجود ندارد.

جمالی با تأکید بر اینکه مسیر پیست اسکی خطرناک است، خاطرنشان کرد: به علت شرایط خاص برخی از نقاط پیست و کوهستانی بودن مسیر و همچنین داشتن عرض کم، امکان تردد برای خودروهای سواری در این منطقه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر پیست اسکی همدان مسدود است

مسیر پیست اسکی همدان مسدود است