مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-20پزشكي

دستگیری ماساژور متخلف در همدان/ پلمب 10 واحد متخلف ماساژدرمانی


مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از دستگیری یک فرد متخلف در امر ماساژ درمانی خبر داد و گفت: یک فرد شیاد که با تبلیغات از طریق فضای مجازی و پخش تراکت خود را ماساژور و انرژی درمان و همچنین محقق و سخنران در حوزه های انگیزشی معرفی کرده بود، - محمد کریمی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از بازداشت یک فرد متخلف در امر ماساژدرمانی خبر داد و اظهار کرد: بر اساس بررسی های به عمل آمده این فرد فاقد هرگونه مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح بود که اقدام به ماساژ درمانی حتی برای بانوان می کرد.

وی با بیان اینکه ماجرا از این قرار است که متهم  در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعین می کرد که با پیگیری های به موقع دستگیر شد گفت: متهم ضمن تبلیغات در فضای مجازی، اقدام به تهیه و توزیع کارت ویزیت هم می کرد.

مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا خاطرنشان کرد: تعداد بسیار زیادی کارت ویزیت در محل فعالیت این فرد بود که خود را فردی محقق، سخنران در حوزه های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت  معرفی می کرد.

وی با تاکید با اینکه با همکاری معاونت ارجاعی دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری 115 دستگیری فرد متخلف انجام شد گفت: در سالجاری بیش از 10 واحد متخلف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری ماساژور متخلف در همدان/ پلمب 10 واحد متخلف ماساژدرمانی

دستگیری ماساژور متخلف در همدان/ پلمب 10 واحد متخلف ماساژدرمانی