مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-20فرهنگي

فعالان فرهنگ و هنر فردیس برای دریافت هنر کارت اقدام کنند


رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فردیس با اشاره به نکات مهم در خصوص فعال سازی هنر کارت و اسامی اعلام شده اعلام داشت: اهالی فرهنگ، ادب و هنر در ساعت اداری برای دریافت کارتهای خود با در دست داشتن کارت ملی به نماینده صندوق اعتباری هنر در اداره شهرستان فردیس مراجع کنند.

- حمید رضا ولیزاده، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: اهالی فرهنگ، ادب و هنر پس از دریافت هنر کارت، شماره 16 رقمی درج شده بر روی کارت را با همان موبایلی که هنر کارت را ثبت نام کرده اند به شماره 500028190 پیامک کنند.

وی افزود:صدور هنر کارت را اتفاق مثبت دانست که در زمان حاضر برای 68 نفر از فعالان فرهنگ و هنر شهرستان فردیس صادر شده است و به مرور برای دیگر اعضای صادر و ارسال خواهد شد.

ولی زاده ادامه داد: سپس 24 یا 48 ساعت آینده رمز کارت پیامک خواهد شد و قابل استفاده در کارت خوان فروشگاه ها، عابر بانک ها و  .

می باشد و اعضایی که در بانک آینده حساب ندارند و برای گرفتن کمک هزینه کرونا به بانک آینده نرفته اند، قبل از ارسال پیامک فعال سازی کارت، با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت احراز هویت به نزدیکترین شعبه بانک آینده مراجعه نمایند، سپس پیامک فعال سازی را ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان فرهنگ و هنر فردیس برای دریافت هنر کارت اقدام کنند

فعالان فرهنگ و هنر فردیس برای دریافت هنر کارت اقدام کنند