مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-20اقتصادي

نحوه عایق کاری کانال اسپیرال و چهارگوش فلزی


کانال اسپیرال امروزه به عنوان یکی از اجزای مهم در صنعت تهویه مطبوع محسوب می شود و امروزه جزء قابل اعتماد ترین متریال در کل دنیا برای این سیستم هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، بهینه سازی مصرف انرژی یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین بحث های مطرح در عصر امروز است.

آمارها نشان می دهد که بیشترین مصرف انرژی در قسمت گرمایش و سرمایش مکان های مسکونی، تجاری و صنعتی است و یکی از عالی ترین و مؤثرترین شیوه ها برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرمایشی و سرمایشی، عایق کاری خطوط انتقال هوا شامل کانال ها، اتصالات و تجیهزات مربوط به آن در این مراکز می باشد.

در این میان عایقکاری کانال ها به عنوان یکی از اجزای مهم در صنعت تهویه جایگاه و ارزش ویژه ای دارد و اگر با روش صحیح و اصولی انجام بپذیرد، در کاهش مصرف انرژی و افزایش عمر محصولات بسیار مؤثر است.

در گذشته عایق کاری این کانال ها زیاد جدی گرفته نشده بود ولی در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت لوله و اتصالات و کانال ها، شاهد آن هستیم که روز به روز دست اندرکاران حوزه ساختمان به اهمیت آن بیشتر پی برده و کارشناسان و صاحب نظران بسیاری درباره ‎اش صحبت می کنند که البته هنوز هم کافی به نظر نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه عایق کاری کانال اسپیرال و چهارگوش فلزی

نحوه عایق کاری کانال اسپیرال و چهارگوش فلزی