مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 06:202021-02-20سياسي

ساماندهی کولبران از اولویت های دولت دوازدهم است


مبحث کولبری از جمله مواردی است که در دولت تدبیر و امید برای ساماندهی آن ها مصوباتی داشتیم و امروز روند اجرای این مصوبات پیگیری می شود.

- سنندج- معاون اول رییس جمهور گفت: مبحث کولبری از جمله مواردی است که در دولت تدبیر و امید برای ساماندهی آن ها مصوباتی داشتیم و امروز روند اجرای این مصوبات پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسحاق جهانگیری روز شنبه در بدو ورود به فرودگاه سنندج در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از دغدغه هایی که همواره وجود دارد موضوع کولبری است که مسئله ای دردآور است و قبلاً در این راستا دولت یک مصوبه ای داشته بود و امروز گزارش کامل در مورد میزان اجرای این مصوبه را خواهیم گرفت.

وی افزود: در مرزهای استان کردستان برنامه های زیادی برای توسعه تجارت داریم که باید زیربناهای مرزی آماده شود.

جهانگیری خاطرنشان کرد: کشور عراق که استان کردستان با آن هم مرز است، فرصت خوبی برای توسعه تجارت و اقتصاد این استان است و با تمام توان برای توسعه این مهم تلاش خواهیم کرد.

معاون اول رییس جمهور از گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ کردستان در راستای اشتغال زایی و توسعه یاد کرد و گفت: کردستان طبیعت زیبایی دارد که شرایط کرونایی موجب شده حوزه گردشگری در این استان با مشکلات و چالش های روبرو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کولبران از اولویت های دولت دوازدهم است

ساماندهی کولبران از اولویت های دولت دوازدهم است