مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-20پزشكي

کروناویروس به زندگی 909نفر در استان سمنان پایان داد


سخنگو و جانشین رییس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: شمار فوتی های ناشی از بیماری عالم گیر کووید19 در این استان به 909 نفر رسیده است.

- ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین رییس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: شمار فوتی های ناشی از بیماری عالم گیر کووید19 در این استان به 909 نفر رسیده است.

حبیب الله خجسته پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وجود دانشگاه علوم پزشکی در این استان اظهار کرد: 668 نفر از این فوتی ها در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان و 241 نفر نیز در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود جان باخته اند.

وی با اشاره به افزایش محدود موارد مثبت سرپایی ضمن تاکید بر لزوم حساسشیت بیشتر در ارتباط با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و پرهیز از هرگونه دورهمی خانوادگی به شمار موارد بستری فعلی در مراکز درمانی و بیمارستانی این استان پرداخت و افزود: در حال حاضر 111 بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان بستری هستند که 55 نفر از آنان در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان و 56 نفر نیز در بیمارستان های تحت پوشش علوم پزشکی شاهرود بستری هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص شمار کلا موارد قطعی مثبت در این استان از ابتدای بروز این همه گیری عالمگیر گفت: شمار موارد قطعی مثبت در این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروناویروس به زندگی 909نفر در استان سمنان پایان داد

کروناویروس به زندگی 909نفر در استان سمنان پایان داد