مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 04:552021-02-20اجتماعي

تخلیه نخاله های ساختمانی در مکان های غیرمجاز


درپی افزایش حجم ساخت و ساز در بسیاری از شهرهای کشور، رها کردن نخاله های ساختمانی در محل های غیرمجاز به یکی از معضلات زیست محیطی برخی شهرها و حاشیه آن ها از جمله برخی شهرستان های استان تهران تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نخاله های ساختمانی علاوه بر برهم ریختن بستر و ساختار خاک و ایجاد آلودگی در خاک و منابع آب، در شرایط اضطرار آلودگی هوا می تواند موجب تشدید آلودگی هوا شود.

از این رو در شرایط اضطرار آلودگی هوا که معمولا همزمان با فصول سرد سال است، حمل نخاله های ساختمانی توسط کامیون ها و … ممنوع اعلام می شود البته معضل تخلیه نخاله های ساختمانی در محل های غیر مجاز در استان تهران در برخی شهرستان ها از جمله، قدس، اسلامشهر، رباط کریم و پیشوا به یک معضل جدی زیست محیطی تبدیل شده است.

امامعلی یگان زاده - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیشوا- به ایسنا می گوید: تخلیه غیرمجاز نخاله های ساختمانی یکی از معضلات عمده زیست محیطی این شهرستان است که به علت کمبود فضای مناسب برای تخلیه این نخاله ها در شهرستان به وجود آمده است.

وی ادامه می دهد: خوشبختانه طی جلسات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان و با همکاری فرماندار تصویب و قرار شد که شهرداری ها و بخشداری ها طی هفته های آینده تعدادی از معادن متروکه این شهرستان را به ما مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه نخاله های ساختمانی در مکان های غیرمجاز

تخلیه نخاله های ساختمانی در مکان های غیرمجاز