مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 اسفند 1399 ساعت 03:252021-02-20حوادث

حریق گمرک اسلام قلعه 25 هکتار وسعت داشت


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه طی سال گذشته و امسال بالغ بر 3000 عملیات خارج از محدوده شهر توسط آتش نشانی انجام شده، گفت: حریق در گمرک اسلام قلعه در سطح 25 هکتار گزارش شده بود و همکاران ما علی رغم اینکه با خطرات جانی مواجه بودند، - ایثارگرانه به محل وارد شدند.

مهدی یعقوبی در مراسم تجلیل از آتش نشانان مشهدی اعزامی در عملیات اطفای حریق گمرک اسلام قلعه افغانستان اظهار کرد: روز 25 بهمن ماه ساعت 12 جلسه ای در ستاد بحران استانداری شکل گرفت و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این جلسه حاضر شدند و مقرر شد با توجه به حریق سنگین در گمرک اسلام قلعه، سریعا آتش نشان هایی از ایستگاه های عملیاتی اعزام شوند.

وی افزود: حدود 32 نفر از آتش نشانان به اتفاق 11 دستگاه خودروی عملیاتی تخصصی با محوریت آقای اسدی و آقای کاظمی به عنوان مدیران عملیات به محل اعزام شدند و ساعت 17:30 همان روز به بنده اعلام کردند که در شهرستان مرزی تایباد آتش نشانان با همراهی فرماندار این شهرستان و خودروهایی که از شهرستان های تربت جام و فریمان به منطقه صفر مرزی وارد شده اند، به سمت محل حریق اعزام شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: پس از ورود نیروهای اعزامی اطفای حریق از ضلع شمالی آغاز شد و گزارش ها حاکی از آن بود که حریق سنگین است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق گمرک اسلام قلعه 25 هکتار وسعت داشت

حریق گمرک اسلام قلعه 25 هکتار وسعت داشت