مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 17:452021-02-19سياسي

لازمه پیشرفت و عمق بخشی به دموکراسی، تحزب است


رییس چهارمین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: با وجود اینکه دموکراسی ایراداتی دارد اما به نظر می رسد در جامعه بشری امروز روشی بهتر آن برای حل مسائل سیاسی وجود ندارد و لازمه پیشرفت و عمق بخشی به دموکراسی تحزب است.

- ایسنا/کرمان رییس چهارمین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: با وجود اینکه دموکراسی ایراداتی دارد اما به نظر می رسد در جامعه بشری امروز روشی بهتر آن برای حل مسائل سیاسی وجود ندارد و لازمه پیشرفت و عمق بخشی به دموکراسی تحزب است.

محمد میرزایی در چهارمین کنگره جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با اشاره به اینکه ما برای راهکارهایمان محدودیت هایی داریم، افزود: با توجه به سینوسی بودن امواج سیاسی در همه کشورها ممکن است احزاب در بعضی وقت ها در اوج و حضیض باشند و علی رغم اینکه در تجربه 40 ساله دیده شده است زمانی که ما امیدی هم نداشتیم قضایا به گونه ای رقم خورده که نتیجه انتخابات چیزی فراتر از تصور ما بوده است.

عضو ارشد جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان با بیان اینکه ما وظیفه داریم در زمانی که در حضیض هستیم تقویت تشکیلات از طریق آموزش و همچنین به دنبال راه حل برای رفع مشکلات باشیم تصریح کرد: همه به این نتیجه رسیدند که کشور زمانی می تواند؛ پیشرفت کند که برنامه محور باشد و زمانی که حزب اصلاح طلب در اوج هم نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه پیشرفت و عمق بخشی به دموکراسی، تحزب است

لازمه پیشرفت و عمق بخشی به دموکراسی، تحزب است