مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 14:152021-02-19سياسي

امام جمعه اردکان؛ مردم ما میدان را خالی نمی کنند


امام جمعه اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از حضور درصحنه های مختلف به ویژه انتخابات، گفت: مردم ما با باور به تأثیرگذار بودن حضور و رأیشان میدان را خالی نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردکان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع)، گفت: محبت و ولایت (ع) صادر می کند.

وی بابیان این که ایام البیض ماه رجب فرصتی مغتنم برای ارتباط با خدا و تقویت ایمان است، افزود: بیشترین ناله اهل جهنم از تسویف و امروز و فردا کردن هاست، اهل ثروت فرصت انجام اعمال خیر و کمک به امور عام المنفعه را دست ندهند و یکی از امور عام المنفعه موردنیاز شهرستان اردکان، ساخت مدرسه، کلاس درس و نمازخانه است.

امام جمعه اردکان در ادامه با اشاره به این که بی تفاوتی و خالی کردن میدان خواست دشمن است و گره ای از مشکلات باز نمی کند، اظهار کرد: چهار عامل پیروزی و ماندگاری انقلاب؛ ایمان به خدا، وحدت کلمه، ولایت مداری و حضور دائمی مردم درصحنه است.

وی تصریح کرد: دشمنان برای دلسرد نمودن و دور کردن مردم از صحنه انتخابات تلاش های زیادی می کنند که مردم ما با باور به تأثیرگذار بودن حضور و رأیشان میدان را خالی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردکان؛ مردم ما میدان را خالی نمی کنند

امام جمعه اردکان؛ مردم ما میدان را خالی نمی کنند