مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-19پزشكي

50 درصد ناباروری مربوط به مردان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس بشیری روز جمعه در وبینار هفته سلامت مردان افزود: این مراسم از اول تا ششم اسفند سال جاری ویژه همکاران پزشک و در موضوعات و محور های ناباروری در مردان، - رییس انجمن اورولوژی ایران گفت: در گذشته بسیاری از خانواده ها تصور می کردند که ناباروری تنها ریشه در مشکلات زنانه دارد در حالی که امروزه مشخص شده 50 درصد از علل ناباروری مربوط به مردان و 50 درصد مربوط به زنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس بشیری روز جمعه در وبینار هفته سلامت مردان افزود: این مراسم از اول تا ششم اسفند سال جاری ویژه همکاران پزشک و در موضوعات و محور های ناباروری در مردان، روش های صحیح باروری و مسائل جنسی و درمان های آن بحث و گفتگو انجام می گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین بررسی ها در ایران 12.

5 درصد از خانواده ها در ابتدای ازدواجشان گرفتار مشکل ناباروری هستند و 16 درصد از زوجین نیز پس از فرزند اول دچار ناباروری اند که به طور متوسط می توان گفت که 15 درصد از خانواده های ایرانی گرفتار مسئله ناباروری هستند.

بصیری در مورد علل ناباروری در مردان گفت: این مسئله دلایل مختلفی دارد و مسائل متفاوتی می تواند سبب بروز ناباروری در مردان شود به طور مثال در صورتی که بیماری واریکوسل یا انسداد مسیر و لوله اسپرم بر سبب بروز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد ناباروری مربوط به مردان است

50 درصد ناباروری مربوط به مردان است