مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 10:202021-02-19پزشكي

افزایش چشمگیر موارد ابتلا در اهواز و آبادان


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه موارد ابتلا به کرونا در خوزستان به ویژه اهواز و آبادان افزایش چشمگیری داشته است، - ایسنا/خوزستان رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه موارد ابتلا به کرونا در خوزستان به ویژه اهواز و آبادان افزایش چشمگیری داشته است، گفت: کماکان رعایت بهداشت فردی مهم ترین راه مقابله با ویروس کرونا است.

دکتر محمدمهدی گویا صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه موارد ابتلا در خوزستان به ویژه اهواز و آبادان افزایش چشمگیری داشته است و علت حضور ما در این دو شهرستان این است که وضعیت موجود را بررسی و همچنین شرایط موارد ابتلا، بیماران سرپایی، بیماران بستری و علل اصلی افزایش ابتلا را پیگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اضافه کرد: در این سفر همچنین به دنبال مشاهده امکانات، کمبودها و مشکلات هستیم تا بتوانیم از این بحران در خوزستان خارج بشویم.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت ادامه داد: توصیه ما به مردم عزیز خوزستان این است که کماکان به ضوابط بهداشتی فردی پایبند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر موارد ابتلا در اهواز و آبادان

افزایش چشمگیر موارد ابتلا در اهواز و آبادان