مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-19سياسي

بررسی مصداق عدالت در نظام های مختلف سیاسی و نسبت آن با اصلاح طلبی


در روز اول پانزدهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی، مصداق عدالت در نظام های مختلف سیاسی و نسبت عدالت خواهی و اصلاح طلبی بررسی شد.

- ایسنا/اصفهان در روز اول پانزدهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی، مصداق عدالت در نظام های مختلف سیاسی و نسبت عدالت خواهی و اصلاح طلبی بررسی شد.

محمدرضا جلایی پور- عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و کنشگر مدنی و بهراد بهشتی- عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی، شامگاه(پنجشنبه-30 بهمن) در نشستی که با عنوان نسبت عدالت خواهی و اصلاح طلبی در روز اول پانزدهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی برگزار شد به مصداق های عدالت در نظام های سوسیالیستی، سوسیال دموکرات و لیبرال دموکراسی پرداختند.

در ابتدای این نشست محمدرضا جلایی پور با بیان اینکه می توان جریان اصلاح طلبی را به سه بخش تقسیم کرد، گفت: معتقدم نخستین دسته، اصلاح طلبی بروکرات محور است که قصد دارد بروکرات های بهتری به حکمرانی کشور راه پیدا کنند و فلسفه سیاسی محافظه کاری لیبرال از مشخصه این دسته از اصلاح طلبان است که مصداق بارز آن حزب کارگزاران سازندگی و ندای ایرانیان هستند.

وی افزود: یک نوع اصلاح طلبی دیگر اصلاح طلبی ساختاری است که سوژه اصلی آنان توانمند کردن جامعه بوده است و بیشتر به لیبرال دموکراسی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مصداق عدالت در نظام های مختلف سیاسی و نسبت آن با اصلاح طلبی

بررسی مصداق عدالت در نظام های مختلف سیاسی و نسبت آن با اصلاح طلبی