مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 20:402021-02-18سياسي

دکل های نفتی گم شده هیچ ارتباطی با وزارت نفت نداشت/ لزوم برخورد صادقانه با مردم


دکل حفاری را پیمانکاران می خرند و وزارت نفت در آن هیچ نقشی ندارد البته به پیمانکاران کمک هایی می شد، مشکلات دکل حفاری گم شده هیچ ارتباطی با وزارت نفت و حتی شرکت ملی نفت نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عصر امروز نشست بدون تعارف با کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری با حضور رستم قاسمی، به دعوت تشکل رویش انقلاب اسلامی اصفهان برگزار شد.

رستم قاسمی در این نشست بدون تعارف با اشاره به اینکه پس از جنگ تحمیلی وقتش را روی مسأله اقتصاد گذاشته است، اظهار داشت: در این سال ها در تمام مباحث سازندگی کشور حضور و تجربه طولانی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دارم.

وزیر سابق نفت ایران افزود: دوره ای هم زمانی که تحریم ها شروع شد به وزارت نفت رفتم که در آن زمان تحریم های به قول آمریکایی ها فلج کننده به تازگی شروع شده بود و ما خیلی تجربه عبور از تحریم ها را نداشتیم؛ اقتصاد کشور ما وابستگی زیادی به نفت داشت و خزانه به درآمد نفت وابستگی شدید داشت و نگرانی برای کشور زیاد شده بود.

وی ادامه داد: در آن زمان نزدیک به نصف بنزین کشور را وارد می کردیم اما پس از زمان کوتاهی توانستیم به گفته خود رییس جمهور آمریکا از تحریم ها عبور کنیم؛ نیاز عمده کشور در داخل تولید و سبد مصرفی از بنزین به گاز تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکل های نفتی گم شده هیچ ارتباطی با وزارت نفت نداشت/ لزوم برخورد صادقانه با مردم

دکل های نفتی گم شده هیچ ارتباطی با وزارت نفت نداشت/ لزوم برخورد صادقانه با مردم