مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 15:502021-02-18اقتصادي

رستم قاسمی: نیروی قدس مسئول کار اقتصاد کشور نیست/ اصل برجام تصمیم حاکمیتی بود


رستم قاسمی معاون اقتصادی سپاه قدس با تاکید بر اینکه نیروی قدس مسئول کار اقتصاد کشور نیست، اضافه کرد: ما فقط مسئول نابودی داعش بودیم اما در زمینه اقتصادی نیز تسهیل گری کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رستم قاسمی معاون اقتصادی سپاه قدس با بیان اینکه در حال حاضر در میدان پارس جنوبی سهم ایران در برداشت نفت به اندازه قطر و در برخی مواقع بیشتر است، تصریح کرد: باید توجه داشت که قوانین خاصی بر میادین مشترک حاکم نیست اما ما همچنان از دیگر رقبا عقب هستیم.

رستم قاسمی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری که در مجتمع فرهنگی، مطبوعاتی اصفهان برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر در صنعت نفت کشور هیچ فرد خارجی وجود ندارد، اظهار داشت: هدف تحریم ها جلوگیری از گسترش صنعت نفت بود که خوشبختانه محقق نشد.

وی با بیان اینکه بالاترین سطح توسعه در صنعت نفت کشور در سال 90 و 91 اتفاق افتاد، ابراز داشت: همچنین در این بازه زمانی بیشترین نفت از کشور صادر شد.

معاون سپاه قدس با بیان اینکه برای رفع تحریم ها سه روش وجود دارد، گفت: بی اثر کردن تحریم ها، امضای برجام و عبور از تحریم از جمله راهکارهای این امر است.

وی با بیان اینکه در ادامه با بیان اینکه محور مقاومت در دستور کار شهید سلیمانی بود و محور مقاومت برای یک کار بنیادی در راستای تحقق اهداف انسانی صورت گرفت، ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستم قاسمی: نیروی قدس مسئول کار اقتصاد کشور نیست/ اصل برجام تصمیم حاکمیتی بود

رستم قاسمی: نیروی قدس مسئول کار اقتصاد کشور نیست/ اصل برجام تصمیم حاکمیتی بود