مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 09:162021-02-18اجتماعي

کاهش 9 درجه ای دما در مشهد/ سرعت وزش باد به 65 کیلومتر بر ساعت می رسد


کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از کاهش 9 درجه ای دما در مشهد خبر داد و گفت: سرعت وزش باد نیز در مشهد به 65 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از کاهش 9 درجه ای دما در مشهد خبر داد و گفت: سرعت وزش باد نیز در مشهد به 65 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

زهرا آهنگرزاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از دیروز بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد در خراسان رضوی آغاز شده است، اظهار کرد: بیشترین سرعت باد در نواحی جنوب غربی استان، شهرستان بجستان با سرعت 61 کیلومتر بر ساعت بوده و در ایستگاه های مه ولات، تایباد، فریمان، جغتای، درگز و سرخس وزش باد با سرعت بیش از 40 کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

وی در خصوص سرعت وزش باد در مشهد گفت: وزش باد با سرعت 29 کیلومتر بر ساعت در 24 ساعت گذشته وجود داشته است، اما در حال حاضر در برخی نقاط افزایش سرعت باد آغاز شده است.

انتظار داریم در ساعات آینده سرعت وزش باد در مشهد تا حدود 60-65 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کند.

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، امروز و ساعاتی از فردا وزش باد در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت و همچنین در برخی مناطق این وزش به صورت بسیار شدید و گاهی توام با گرد و خاک و کاهش میدان دید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 9 درجه ای دما در مشهد/ سرعت وزش باد به 65 کیلومتر بر ساعت می رسد

کاهش 9 درجه ای دما در مشهد/ سرعت وزش باد به 65 کیلومتر بر ساعت می رسد