مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:502021-02-18سياسي

سرمایه گذاری هلال احمر در زمین 170 هکتاری شهرستان ازنا


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری هلال احمر در زمین 170 هکتاری ازنا خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری هلال احمر در زمین 170 هکتاری ازنا خبر داد.

حسین گودرزی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمرکشور پیرامون مزیت های دو شهرستان خواستار سرمایه گذاری این نهاد درزمین 170 هکتاری هلال احمر ازنا شد.

وی با ارائه فهرست نیازمندی های تجهیزات امداد و نجات دو شهرستان، اظهار کرد: علیرغم وجود بهترین گروه های امداد و نجات هلال احمر در ازنا و دورود تجهیزاتی در اختیار آنها قرار نگرفته و اغلب با هزینه شخصی ماموریت های دشوار اشترانکوه را انجام می دهند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با توجه به اهداء زمین از سوی خیر شهرستانی برای احداث پایگاه امدادی ترشاب دورود خواستارتسریع درتامین اعتبار ساخت این پایگاه شد.

در این جلسه همتی مدیرعامل جمعیت هلال احمر با پذیرش انجام سرمایه گذاری درزمین 170 هکتاری ازنا یکی از معاونین خود را مامور سفر به شهرستان و بررسی فرایند سرمایه گذاری متناسب در این زمین کرد.

وی برای تامین تجهیزات و امکانات امدادی مورد نیاز گروه های امداد و نجات دو شهرستان و بررسی امکان سرمایه گذاری در سایت هلال احمر دورود درآینده نزدیک قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری هلال احمر در زمین 170 هکتاری شهرستان ازنا

سرمایه گذاری هلال احمر در زمین 170 هکتاری شهرستان ازنا