مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-18ورزشي

/پیگیری وعده/ سکوی افتخار بی افتخار


بارها مشاهده شده که مکان مراسم استقبال از ورزشکاران لرستانی چندین بار تغییر پیدا می کند و به ندرت مراسم استقبال خوبی در یک مکان مشخص برای آنان در ورود به استان برگزار می شود که یکی از دلایل آن نبود سکوی افتخار یا استقبال است.

- ایسنا/لرستان بارها مشاهده شده که مکان مراسم استقبال از ورزشکاران لرستانی چندین بار تغییر پیدا می کند و به ندرت مراسم استقبال خوبی در یک مکان مشخص برای آنان در ورود به استان برگزار می شود که یکی از دلایل آن نبود "سکوی افتخار یا استقبال" است.

ایسنا مطالبی در خصوص نبود سکوی افتخار در لرستان منتشر کرده و آذر 97 از طرف شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد وعده ها داده شد که چنین مکانی در شهر مرکز لرستان ایجاد می شود.

وعده دهندگان روی پارک دانشجو اتفاق نظر داشتند و معتقد بودند این پارک چون ورودی شهر بوده و دسترسی به آن برای عموم راحت تر است، بهترین مکان خواهد بود.

آنان تأکید می کردند که سکوی افتخار با توجه به افتخارآفرینان لرستانی برای ما یک نیاز است و با تمام توان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسد.

بعد از این وعده ها اما اتفاق خاصی در راستای ایجاد سکوی افتخار یا استقبال، مشاهده نشد و همچنان برای مراسم استقبال ورزشکاران مشکلات زیادی وجود دارد و بعضاً ورزشکارهای مدال آور در بدو ورود به اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/پیگیری وعده/ سکوی افتخار بی افتخار

/پیگیری وعده/ سکوی افتخار بی افتخار