مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 22:552021-02-17سياسي

نخستین دوره جشنواره طراحی و دوخت لباس حور برگزار می شود


مسؤول اجرایی جشنواره طراحی و دوخت لباس حور گفت: نخستین دوره جشنواره طراحی و دوخت لباس حور از 15 بهمن ماه شروع شده و تا هفتم اسفند مهلت ارسال آثار و زمان برگزاری جشنواره هم نهم اسفندماه است.

- مرتضی اصغری سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به فعالیت نخستین دوره جشنواره طراحی و دوخت لباس حور از 15 بهمن ماه اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و دغدغه ای که در حوزه احیای پوشاک وجود دارد تصمیم به برگزاری نخستین دوره جشنواره طراحی و دوخت لباس حور با الهام از طبیعت زیبای بهار در مازندران گرفتیم.

وی گفت: در این راستا ابتدا با تشکیل کارگروه علمی و سپس با تشکیل کارگروه فرهنگی و دعوت از افراد صاحب نظر در این حوزه ها سلایق اقشار مختلف مردم مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول اجرایی جشنواره طراحی و دوخت لباس حور ضمن بیان مولفه های اصلی  این جشنواره اظهار کرد: از اهداف دیگر ما در این فراخوان ترغیب و تشویق طراحان لباس، معرفی طراحان مستعد، توسعه فضای تعامل و همکاری میان فعالان صنعت پوشاک است تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، جغرافیایی و تاریخی به خط تولید لباس هایی مناسب و عامه پسند برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین دوره جشنواره طراحی و دوخت لباس حور برگزار می شود

نخستین دوره جشنواره طراحی و دوخت لباس حور برگزار می شود