مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 19:002021-02-17اقتصادي

وزیر سابق نفت: تا زمانی که سیاست زدگی را از اقتصاد دور نکنیم مشکلات رفع نمی شود


وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه اقتصاد ایران دچار سیاست زدگی شدید است گفت: تا زمانی که سیاست زدگی را از اقتصاد دور نکنیم مشکلات رفع نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، رستم قاسمی عصر امروز در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی استان یزد اظهار داشت: این که بیان می شود اقتصاد ما دولتی و خصولتی است واقعا وجود دارد و به همین دلیل هم مشکل زیادی در اقتصاد به وجود آمده است.

وی مهم تر از این مشکل را سیاست زدگی اقتصاد دانست و گفت: همین موضوع سبب می شود که آرایش سیاسی کشور هم سیاست زده باشد و نتوانیم در عرصه اقتصاد به درستی عمل کنیم.

وی تصریح کرد: سیاست زدگی نه تنها در عرصه اقتصاد بلکه در هر عرصه ای وارد شود قطعا مشکلات بسیار زیادی را به آن صنعت تحمیل می کند و تا زمانی که این سیاست زدگی را حذف نکنیم مشکلات ادامه دارد.

قاسمی با بیان اینکه وقتی اقتصاد سیاست زده باشد با تغییر دولت ها تمام مدیران اقتصادی هم تغییر می کنند گفت: این موضوع یکی از بحرانی ترین اقداماتی است که در عرصه اقتصاد کشور انجام می شود.

قاسمی اقتصاد رانتی را یکی از پیامدهای سیاست زدگی در اقتصاد دانست و تصریح کرد: متاسفانه برنامه های ما نه تنها شفافیت لازم را ندارد بلکه شاخص قابل اندازه گیری هم ندارد و قطعا به این صورت نمی توان آنگونه که باید و شاید موفقیت کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر سابق نفت: تا زمانی که سیاست زدگی را از اقتصاد دور نکنیم مشکلات رفع نمی شود

وزیر سابق نفت: تا زمانی که سیاست زدگی را از اقتصاد دور نکنیم مشکلات رفع نمی شود