مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-17سياسي

مردم شیراز با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وداع کردند


پیکر مطهر شهید محسن جعفری از شهدای مدافع امنیت، شامگاه چهارشنبه وارد شیراز شد و مردم این شهر با شهید شهر خود وداع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین وداع با پیکر پاک این سرباز شهید گمنام امام زمان (عج) شامگاه چهارشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد ابوالفضل (ع) بلوار نصر شیراز برگزار شد.

شهید جعفری به دنبال انجام اقدامات اطلاعاتی روی یکی از باندهای جرایم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید.

در این عملیات، سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج)، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر شهیدان مهدی جهان تیغ و محسن جعفری از سربازان گمنام امام زمان (عج) چهارشنبه با حضور مردم و مسئولان با رعایت دستور العمل های بهداشتی در زاهدان تشییع شد.

پیش از این، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) نوشت: به مقام شامخ آن عزیزان درود می فرستیم و با آنان عهد و پیمان می بندیم که راه فروزانشان را با عزت و سربلندی تا پای جان ادامه دهیم و حافظ طریق پر فروغ شهدایمان باشیم.

آیین تشییع شهید جعفری قرار است ساعت 9:30 صبح پنج شنبه سی ام بهمن ماه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شود و پیکر پاک این شهید مدافع امنیت در گلزار شهدای شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شیراز با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وداع کردند

مردم شیراز با پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وداع کردند