مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 15:052021-02-17سياسي

92 درصد روستاهای سمنان صاحب گاز شدند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: 92 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار استان سمنان از نعمت گاز برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه سفر به آرادان اظهار کرد: توجه به روستاها و رفع مشکلات زیرساختی در مناطق کمتربرخوردار از رویه های مهم و مؤثر عدالت محوری در جامعه است.

وی افزود: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام نقاط شهری و روستایی استان سمنان ملموس است و از رویه های مهم نشر عدالت در جامعه توجه به روستاهاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: در سال های گذشته در انجام امور و اجرای طرح های خود نظم خاصی دارد و بر اساس زمان بندی برای تکمیل طرح ها اقدام می کند.

فخری با بیان اینکه نگاه شهرداری ها در توزیع خدمات به مردم برای اساس نیاز منطقه و عادلانه باشد، افزود: راه اندازی بوستان های محله ای اقدام ارزشمندی بوده و بهره برداری از بوستان فدک آرادان بر اساس نیاز منطقه است.

وی عنوان کرد: راه اندازی بوستان کوچک در محله ها باعث افزایش شور و نشاط مردم می شود و اجرای طرح های از این دست در مناطق دورافتاده نشان می دهد که شهرداری آرادان به توزیع عادلانه خدمات در امور شهری معتقد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد روستاهای سمنان صاحب گاز شدند

92 درصد روستاهای سمنان صاحب گاز شدند