مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-17ورزشي

آمادگی اداره کل ورزش خوزستان برای ساخت خانه تکواندو استان


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس فدراسیون تکواندو، گفت: کمک کنید تا طرح احداث خانه تکواندو خوزستان آماده شود تا یکی از 50 سالنی که به وزارت ورزش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای ساخت متعهد شده ایم، - ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رییس فدراسیون تکواندو، گفت: کمک کنید تا طرح احداث خانه تکواندو خوزستان آماده شود تا یکی از 50 سالنی که به وزارت ورزش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای ساخت متعهد شده ایم، خانه تکواندو باشد و خوزستان صاحب خانه تکواندو شود.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو خوزستان که امروز (چهارشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: آن چیزی که یک هیات را موفق می کند وحدت و همدلی است و امیدوارم تکواندو خوزستان بتواند روزهای خوبی را تجربه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به کمک های سخت افزاری به هیات تکواندو خوزستان، گفت: کمی تجهیزات خریداری شد و در اختیار هیات قرار داده شد و فکر کنم در بین هیات های استانی تکواندو، خوزستان تنها هیات مجهز به سیستم داوری است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: زیرساخت های ورزشی اولویت ما در استان بوده است زیرا خوزستان هشت سال جنگ تحمیلی را داشت و پس از آن نیز بازسازی اماکن ورزشی اولویت نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اداره کل ورزش خوزستان برای ساخت خانه تکواندو استان

آمادگی اداره کل ورزش خوزستان برای ساخت خانه تکواندو استان