مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 12:552021-02-17بين الملل

شلیک به اربیل از داخل اقلیم کردستان عراق نبوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از بغداد الیوم، یک مقام ارشد پیشمرگه به حرف های یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیرو های مسلح عراق مبنی بر اینکه حمله به اربیل از داخل اقلیم انجام شده است، - یک مقام ارشد پیشمرگه به حرف های سخنگوی فرمانده کل نیرو های مسلح عراق مبنی بر اینکه حمله به اربیل از داخل اقلیم انجام شده است، واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از بغداد الیوم، یک مقام ارشد پیشمرگه به حرف های یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیرو های مسلح عراق مبنی بر اینکه حمله به اربیل از داخل اقلیم انجام شده است، واکنش نشان داد.

قارمان کمال معاون رییس ستاد نیرو های پیشمرگه اقلیم کردستان عراق گفت: این حمله از مناطقی که تحت کنترل نیرو های اقلیم نیستند، انجام شده است.

وی افزود: حمله به اربیل صورت گرفته است، اما راکت های شلیک شده از مناطقی شلیک شده است که تحت کنترل نیرو های پیشمرگه و دیگر نیرو های کُرد نیستند.

کنترل اوضاع و حمایت اربیل از این راکت ها فقط با بازگشت نیرو های پیشمرگه به مناطق مورد مناقشه طبق ماده 140 و تشکیل اتاق مشترک با نیرو های دولت مرکزی محقق خواهد شد تا امنیت این مناطق تضمین شود و شهر های اقلیم مصون بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک به اربیل از داخل اقلیم کردستان عراق نبوده است

شلیک به اربیل از داخل اقلیم کردستان عراق نبوده است