مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-17اقتصادي

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قم163 تخته فرش بافتند


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قم از بافت 250 متر مربع فرش و قالیچه به ارزش 27 میلیارد ریال توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قم در سال 99 خبرداد.

- مهرداد مصلح، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم امروز در جمع خبرنگاران در قم، اهمیت اشتغال پایدار خانگی را خاطرنشان کرد و گفت: در حال حاضر 371 قالیباف در این رشته فعال هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قم از نظارت مستمر و منظم بر روند بافت فرش توسط مجریان طرح قالیبافی این نهاد یاد کرد و گفت: امسال 250 مترمربع انواع فرش زرع و چارک، زرع و نیم، قالیچه های ابریشم و کرک و ابریشم به ارزش 27 میلیارد ریال توسط خانواده های تحت حمایت تولید شد.

وی اضافه کرد: میانگین قیمت هر متر مربع 108 میلیون ریال است که این فرش ها و قالیچه ها به طور متوسط بین 6 تا هشت ماه بافته شده اند.

مصلح با بیان اینکه این نهاد با هدف تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده های تحت حمایت و ایجاد اشتغال پایدار و سودآور برای آنها از طرح های قالیبافی حمایت می کند تصریح کرد: کمیته امداد برای سهولت صادرات تولیدات فرش مددجویان کمیته امداد در بازارهای جهانی اقدام به ثبت برند احسان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قم163 تخته فرش بافتند

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قم163 تخته فرش بافتند