مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-17اجتماعي

3 معدن شن وماسه در آمل تعطیل شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل، از تعطیلی سه واحد معدنی تولیدی شن و ماسه در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن ملاحظات زیست محیطی خبر داد.

- وحید رضاییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأمورین و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست آمل در بازدید و پایش از چندین معدن شن و ماسه در مسیر جاده هراز و نزدیکی رودخانه هراز، 3 واحد را به دلیل هدایت مستقیم گل و لای و پساب حاصل از خط تولید وایجاد آلودگی رودخانه هراز و هوا مطابق مواد 11و 12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست حکم به تعطیلی دادند.

وی با بیان اینکه برای متخلفان پرونده شکایت وتخلف از موارد تعیین شده محیط زیستی تشکیل و تحویل دادگستری شهرستان شد، افزود: به طور حتم این واحد تولیدی تا رفع کامل مشکلات زیست محیطی پلمپ خواهد بود و در صورت تکرار تخلفات خود از ادامه فعالیت به طور دائم جلوگیری خواهد شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل ادامه داد، متأسفانه برخی معادن شن و ماسه در سال های گذشته برداشت های غیرقانونی مصالح رودخانه ای ونیز معادن کوهی حاشیه جاده هراز، باعث آلودگی هوا و آلودگی آب رودخانه هراز شدند و تهدید جدی نیز برای ساکنان محله های در نزدیکی آنها شدند.

رضاییان اضافه کرد: حفاظت محیط زیست مانع فعالیت های تولیدی واحدها نیست و تاکید کارشناسان و همکاران ونیز خواست جدی مردم رعایت مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 معدن شن وماسه در آمل تعطیل شدند

3 معدن شن وماسه در آمل تعطیل شدند