مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-17سياسي

وزارت امور خارجه آماده ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان است


همکاران من در دستگاه دیپلماسی آمادگی دارند تا در زمینه برگزاری نمایشگاه، شناسایی بازارهای خارجی و امور مربوط به صادرات محصولات دانش بنیان خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جواد ظریف در نشست با غلامحسین رحیمی معاون تحقیقات و پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه تعدادی از روسای پارک های علم و فناوری کشور پس از شنیدن نقطه نظرات، دستاوردها و مشکلات فعلی این پارک ها از سوی مدیران پارک ها، از تلاش های مدیران حوزه علم و فناوری قدردانی کرد و آمارهای تکان دهنده پیشرفت های علمی و چشمگیر در حوزه دانش بنیان و فناوری را موجب امیدواری بیشتر و تقویت انگیزه مسئولان وزارت خارجه و همکاران حوزه اقتصادی وزارت متبوعش دانست.

وی از جمله حوزه هایی را که کشورمان می تواند با قدرت وارد شود و توان حضور در عرصه جهانی را خواهد داشت، حوزه علم و فناوری خواند و تاکید کرد دراین حوزه، با ارتباط تنگاتنگ علم و صنعت، محصولاتی تولید می شوند که قابلیت صادرات به بازارهای بین المللی را دارند.

رییس دستگاه دیپلماسی اظهار داشت:ما اگر بتوانیم در داخل کشور با استفاده از این پارک های علم و فناوری، محیط مساعدی را برای کارآفرینی دانشجویان و نخبگان کشورمان فراهم کنیم، قطعا موجب عدم خروج نخبگان کشورمان خواهد شد که پارک ها دراین ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت امور خارجه آماده ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان است

وزارت امور خارجه آماده ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان است