مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 08:152021-02-17بين الملل

سرمای کشنده در آمریکا 21 نفر را به کام مرگ کشاند


سرمای مرگبار که مدتی است مرکز و جنوب ایالات متحده را دربرگرفته است، میلیون ها آمریکایی را بدون برق رها کرد و دست کم 21 نفر را در چندین ایالت به کام مرگ کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرمای شدید و بی سابقه زمستانی که بخش بزرگی از مرکز و جنوب ایالات متحده را در برگرفته است، دمای هوای این مناطق را به اندازه ای پایین آورده است که میلیون ها آمریکایی بدون برق مانده اند و دست کم 21 نفر در چندین ایالت آمریکا قربانی سرما شدند.

روزنامه انگلیسی در یک شهر ساحلی جان خود را از دست دادند و در تگزاس نیز چهار عضو یک خانواده در آتش سوزی یک خانه در منطقه هوستون در حین استفاده از یک شومینه برای گرم نگه داشتن خود، جانشان را از دست دادند.

دیگر فوتی های مرتبط با سرمای بی سابقه در ایالات متحده مربوط به ایالات لوییزیانا، کنتاکی و میزوری می شود که علل این مرگ و میر به تصادف خودرویی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن مربوط می شود.

وزش طوفان های سهمگین، خسارات سنگینی را به شبکه های برق وارد آورده است و بارش برف سنگین و تگرگ در نیوانگلند و بخش های جنوبی آمریکا را به همراه داشته است و همین امر به کاهش شدید دمای هوا منجر شده است.

طبق گزارش شبکه بی بی سی ، سازمان ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرده است که بیش از 150 میلیون نفر در معرض این طوفان زمستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای کشنده در آمریکا 21 نفر را به کام مرگ کشاند

سرمای کشنده در آمریکا 21 نفر را به کام مرگ کشاند