مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-17اقتصادي

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه کرونا در بیمارستان ابرکوه


سرپرست بیمارستان ابرکوه با اشاره به تزریق حدود 80 میلیارد ریال اعتبار از کانال های مختلف به این بیمارستان طی پنج ماه گذشته، از راه اندازی بخش مراقبت های ویژه کرونا در این بیمارستان خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست بیمارستان ابرکوه با اشاره به تزریق حدود 80 میلیارد ریال اعتبار از کانال های مختلف به این بیمارستان طی پنج ماه گذشته، از راه اندازی بخش مراقبت های ویژه کرونا در این بیمارستان خبر داد.

علی اکبر عسکرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ابرکوه در جریان موج سوم کرونا یکی از شهرستان های فوق بحرانی کشور معرفی شد و با فاصله زیادی از دیگر شهرستانهای یزد از نظر حجم مراجعات و تعداد بستری ها در صدر استان قرار گرفت کار رسیدگی به بیماران را بسیار دشوار کرده بود.

وی اظهار کرد: بیمارستان ابرکوه در این شرایط سخت نیازمند برخی تجهیزات از جمله دستگاه اکسیژن ساز بود که خرید آن می توانست باعث رفع بسیاری از مشکلات و کاهش میزان اعزام ها شود ولی در اولویت ششم استان بود.

سرپرست بیمارستان ابرکوه افزود: خوشبختانه با پیگیری های مجموعه بیمارستان و حمایت های سردار فلاح زاده که نقش اصلی را بر عهده داشتند، این دستگاه برای بیمارستان ابرکوه خریداری و حدود دو میلیارد تومان به تجهیزات بیمارستان اضافه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه کرونا در بیمارستان ابرکوه

راه اندازی بخش مراقبت های ویژه کرونا در بیمارستان ابرکوه