مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 04:302021-02-17سياسي

برگزاری 30 برنامه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در خاتم


فرماندار شهرستان خاتم از تدارک و اجرای 30 عنوان برنامه در این شهرستان در راستای برگزاری کنگره شهدای استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان خاتم از تدارک و اجرای 30 عنوان برنامه در این شهرستان در راستای برگزاری کنگره شهدای استان یزد خبر داد.

جواد میربهبودی روز گذشته در نشست خبری یادواره های شهدای شهرستان های استان یزد که در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد در حسینیه سید محمد آقا شهر یزد برگزار شد، از تدارک 30 عنوان برنامه در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها با محوریت خدمت رسانی و محرومیت زدایی برگزار یا در حال اجراست.

وی ساخت شش واحد مسکونی شهری و روستایی، بهسازی و مرمت 40 واحد مسکونی محرومین، ایجاد 100 واحد حمام و سرویس بهداشتی در روستاهای شهرستان، توزیع 3700 بسته معیشتی، اصلاح شبکه آب شرب روستایی، ندارد سازی 100 فقره انشعاب آب، آب رسانی سیار به عشایر و روستاییان و تکمیل آسفالت و زیر سازی آن در مناطق مختلف این شهرستان از جمله اقدامت عمرانی انجام شده در راستای کنگره شهدا است.

با اشاره به تامین مصالح لازم برای انجام عملیات عمرانی توسط خیرین، افزود: سه هزار متر مربع کاشی و سرامیک، 250 تن ماسه، سیمان، آجر و سایر مصالح مورد نیاز تامین و عملیات ساخت و بهسازی آن به همت گروه های جهادی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 برنامه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در خاتم

برگزاری 30 برنامه خدمت رسانی و محرومیت زدایی در خاتم