مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 23:252021-02-16اقتصادي

سه شهر مجزا در شهر جدید پردیس ساخته شد/دلایل افزایش قیمت مسکن مهر پردیس چه بود؟


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: اگر بخواهید بخشی نگاه کنید، ما از افزایش قیمت ها منتفع می شویم، ولی از طرف دیگر هزینه های ساخت واحدهای مسکونی چند برابر می شود و این برای ما اصلا خوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اگر کسی آگاهی کمی هم از مسکن مهر داشته باشد، بعید است که از پروژه شهر جدید پردیس چیزی نشنیده باشد.

در محل کنونی شهر جدید پردیس، در سال های قبل از انقلاب قرار بود، یک شهرک ساخته شود و به وسیله آن شاهد تمرکززدایی جمعیتی از پایتخت ایران باشیم.

این کار با ایجاد تأسیساتی در ورودی آن آغاز شد، اما با وقوع انقلاب، عملیات ساختمانی متوقف شد و سپس وزارت مسکن و شهرسازی در محل آن اقدام به طراحی و احداث شهر جدید پردیس کرد.

یادآوری اتفاقات ابتدایی مسکن مهر پردیس و صف 3 کیلومتری متقاضیان برای ثبت نام در این پروژه به ندرت برای سایر پروژه های مسکن تکرار شد، اما این پروژه غول پیکر که قرار بود در انتهای سال 92 با ساخت بیش از 80 هزار واحد مسکونی به اتمام برسد، اکنون با گذشت بیش از 7 سال از مهلت مقرر همچنان ادامه دارد.

در همین راستا و به منظور کسب اطلاع از آخرین فعل و انفعالات پروژه مسکن مهر پردیس به سراغ سید مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس رفتیم تا پیرامون این ابر پروژه مسکن مهر به بحث بنشینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شهر مجزا در شهر جدید پردیس ساخته شد/دلایل افزایش قیمت مسکن مهر پردیس چه بود؟

سه شهر مجزا در شهر جدید پردیس ساخته شد/دلایل افزایش قیمت مسکن مهر پردیس چه بود؟