مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 20:102021-02-16اقتصادي

خیرین 1200 میلیارد تومان در روستاهای گلستان هزینه کردند


استاندار گلستان با اشاره نقش تأثیرگذار خیرین توسعه و پیشرفت استان، گفت: طی دولت تدبیر و امید، خیرین گلستان بیش از 1200 میلیارد تومان در عمرانی و آبادانی روستاهای استان هزینه کرده اند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره نقش تأثیرگذار خیرین توسعه و پیشرفت استان، گفت: طی دولت تدبیر و امید، خیرین گلستان بیش از 1200 میلیارد تومان در عمرانی و آبادانی روستاهای استان هزینه کرده اند.

هادی حق شناس امروز در آیین تجلیل از خیرین روستایی که به صورت ویدئوکنفرانس با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: 46 درصد جمعیت استان در 1053 روستا ساکن هستند و گلستان از دومین جمعیت روستایی کشور برخوردار است.

وی افزود: خیرین سرشناسی همچون مرحوم دکتر بسکی که در ساخت مدرسه و بیمارستان و افزایش پوشش جنگلی مشارکت داشتند، در روستاهای گلستان در عمل خیر همراهی می کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: طی دولت تدبیر و امید 300 مدرسه و در عین حال پایگاه سلامت، مسجد، سالن ورزشی و زمین چمن توسط خیرین در روستاها ساخته و یا اهدا شده است.

حق شناس ادامه داد: خوشبختانه در گلستان به سبب ایجاد بوم گردی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، در حال حرکت به سمت مهاجرت معکوس و رشد جمعیت در روستاها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین 1200 میلیارد تومان در روستاهای گلستان هزینه کردند

خیرین 1200 میلیارد تومان در روستاهای گلستان هزینه کردند