مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 16:102021-02-16بين الملل

احتمال تحریم شرکت های آلمانی فعال در پروژه گازی روسیه می رود


یک مقام آلمانی از احتمال اعمال تحریم های آمریکا علیه شرکت های آلمانی مشارکت کننده در ساخت پروژه گازی نورد استریم 2 روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال از تلاش دولت بایدن برای آماده سازی فهرست رسمی شرکت های دخیل در پروژه خرید گاز از روسیه موسوم به نورد استریم 2 جهت اعمال تحریم های احتمالی علیه آنها خبر داد.

این نشریه امروز با انتشار مطلبی تحت این عنوان نوشت: یک مقام آلمانی که نام وی فاش نشده اعلام کرده که دولت آمریکا مذاکراتی را با برلین در راستای آینده پروژه نورد استریم 2 آغاز کرده و پیام تهدید آمیز مبتنی بر احتمال قرار گرفتن شرکت های دخیل در ساخت این پروژه در فهرست تحریم واشنگتن را به طرف آلمانی منتقل کرده است .

لازم به ذکر است بر اساس اعلام قبلی کاخ سفید، امروز سه شنبه آخرین فرصت کناره گیری شرکت های فعال در پروژه خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 از این پروژه بوده که در صورت امتناع این شرکت ها، از نظر دولت آمریکا آنها تحریم های این کشور علیه پروژه مذکور را نقض کرده و در فهرست تحریم های واشنگتن قرار خواهند گرفت.

دولت بایدن از زمان روی کار آمدن تا کنون، چند بیانیه در خصوص پروژه خط لوله گاز نورد استریم 2 صادر کرده و ماه گذشته نیز جن ساکی ، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تحریم شرکت های آلمانی فعال در پروژه گازی روسیه می رود

احتمال تحریم شرکت های آلمانی فعال در پروژه گازی روسیه می رود