مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-16اقتصادي

تحقق کامل برنامه تولید تکلیفی در نفت و گاز غرب


مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تحقق تولید صددرصدی برنامه تولید نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های میدان های تحت سرپرستی این شرکت در گستره شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برای نیمه نخست سال 1400 که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: برنامه های تولید نفت و گاز این شرکت به طور کامل محقق شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مجموعه کارکنان شرکت نفت و گاز غرب در برداشت نفت از میدان های مشترک در غرب کشور توضیح داد: تا پایان دی ماه امسال، تولید نفت از میدان های مشترک دهلران و نفت شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به انجام تعمیرات اساسی در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب افزود: امسال حدود 75 هزار نفر ساعت تعمیرات اساسی در این شرکت رقم خورد که این مقدار تا پایان سال افزایش خواهد یافت و در واحدهای قدیم و جدید دهلران، تأسیسات تنگ بیجار و بخشی از تأسیسات چشمه خوش، تعمیر اساسی انجام شده و آماده تحقق تولید حداکثری است.

حاتمی با اشاره به راه اندازی سیستم تصفیه پساب صنعتی در میدان دهلران و نقش مهم آن در کاهش آلودگی های محیط زیست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق کامل برنامه تولید تکلیفی در نفت و گاز غرب

تحقق کامل برنامه تولید تکلیفی در نفت و گاز غرب