مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-16سياسي

امیر دریادار خانزادی : رزمایش مرکب، نمایان گر اقتدار جمعی است


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه هدف کلی رزمایش مرکب امنیت دریایی در منطقه شمال اقیانوس هند دستیابی به امنیت جمعی در سطح منطقه است گفت: - فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه هدف کلی رزمایش مرکب امنیت دریایی در منطقه شمال اقیانوس هند دستیابی به امنیت جمعی در سطح منطقه است گفت: نیروی دریایی هند به این رزمایش ملحق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره رزمایش مرکب امنیت دریایی در منطقه شمال اقیانوس هند گفت: از سال گذشته سلسله رزمایش های امنیت دریایی که به شکل مرکب برگزار می شود، با شرکت کشورهای منطقه و جهان در دستور کار نیروی دریایی قرار گرفته است.

در این نوبت که از امروز آغاز شده است، نیروی دریایی روسیه به محل رزمایش ملحق شده و نیروی دریایی هند هم در رزمایش مرکب امنیت دریایی حضور می یابد.

وی با تأکید بر اینکه این رزمایش در منطقه شمال اقیانوس هند با هدف دستیابی به امنیت جمعی و تمرین مشارکتی کار خود را آغاز کرده است افزود: در سال گذشته نیروی دریایی چین که نیروی پر قدرتی است را در کنار نیروهای دریایی پرقدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر دریادار خانزادی : رزمایش مرکب، نمایان گر اقتدار جمعی است

امیر دریادار خانزادی : رزمایش مرکب، نمایان گر اقتدار جمعی است