مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-16اقتصادي

باغ بهشت اسدآباد تا اطلاع ثانوی مسدود می شود


فرماندار شهرستان اسدآباد از انسداد مسیرهای اصلی و فرعی بهشت زهرا تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: برپایی مراسم ختم، عروسی و دورهمی خانوادگی باعث شده آمار کرونا روز به روز بیشتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید کتابی ظهر امروز در ستاد مقابله با حق برپایی جلسات پرتجمع را ندارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: از آنجا که عید نوروز را در پیش رو داریم، نگرانی ستاد بیشتر پیرامون خریدهای آخر سال و شلوغی بازار است و در این راستا نیاز به اتخاذ تصمیماتی کاربردی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت غیرقابل قبول بازار در صورت لزوم مجوز تعیین محدودیت زمانی برای فعالیت اصناف اخذ خواهد شد گفت: مسیر باغ بهشت تا دو روز آینده کاملا مسدود می شود و پلیس راهور نیز بعدازظهر هر پنجشنبه در ورودی این مکان مستقر خواهد شد.

کتابی با تأکید بر اینکه دانشکده علوم پزشکی و سایر نهادها آمادگی خود برای ورود احتمالی به پلن B را تقویت کنند خطاب به دهیاران گفت: تجمع در روستاها ممنوع است و در این رابطه عذری از دهیاران پذیرفته نخواهد بود.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز با اشاره به ورود کرونا ی انگلیسی به کشور و ضرورت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: اگر هوشیار نباشیم امکان دارد ما نیز با این پدیده مواجه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ بهشت اسدآباد تا اطلاع ثانوی مسدود می شود

باغ بهشت اسدآباد تا اطلاع ثانوی مسدود می شود