مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-16اقتصادي

غیرحضوری بودن درخواست دریافت نهال در مشهد


معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پیش بینی 120 هزار اصله نهال برای هفته درختکاری خبر داد و گفت: در سال جاری با توجه به شرایط کرونا و الزام به تجمع نداشتن شهروندان، - ایسنا/خراسان رضوی معاون خدمات شهری شهردار مشهد از پیش بینی 120 هزار اصله نهال برای هفته درختکاری خبر داد و گفت: در سال جاری با توجه به شرایط کرونا و الزام به تجمع نداشتن شهروندان، ثبت نام برای دریافت نهال های مثمر و غیرمثمر از یکم تا ششم اسفندماه فقط از طریق سامانه مربوطه به نشانی Gsms.

mashhad.

ir انجام می شود.

مهدی یعقوبی در آیین رونمایی و آغاز به کار سامانه درخواست تحویل و کاشت نهال رایگان به شهروندان ویژه هفته درختکاری اظهار کرد: سیاست گذاری شهرداری مشهد در حوزه معاونت خدمات شهری اجرای پروژه های مرتبط با محیط زیست با هدف بهبود شرایط زندگی شهروندان، زائران و مجاوران این شهر مقدس است.

وی تاکید کرد: پیشرو و الگو بودن شهر مشهد در زمینه های فضای سبز، زیبایی منظر شهر و پاکیزگی آن مرهون کارکنان و کارگران حوزه خدمات شهری است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد با بیان اینکه شهرداری در صدد اجرای پروژه های زیست محیطی در این کلان شهر است، افزود: ابتدای سال جاری مصوبه نهایی سیاهه انتشار آلودگی هوا دریافت و ابلاغ شد که بر اساس آن سهم هر یک از منابع آلایندگی شهر مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرحضوری بودن درخواست دریافت نهال در مشهد

غیرحضوری بودن درخواست دریافت نهال در مشهد