مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-16سياسي

هند به رزمایش دریایی ایران و روسیه می پیوندد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره رزمایش مرکب امنیت دریایی در منطقه شمال اقیانوس هند، - فرمانده نیروی دریایی ارتش از پیوستن هند به رزمایش مرکب امنیت دریایی ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره رزمایش مرکب امنیت دریایی در منطقه شمال اقیانوس هند، گفت: از سال گذشته سلسله رزمایش های امنیت دریایی که به شکل مرکب برگزار می شود، با شرکت کشور های منطقه و جهان در دستور کار نیروی دریایی قرار گرفته است.

در این نوبت که از امروز آغاز شده است، نیروی دریایی روسیه به محل رزمایش ملحق شده و نیروی دریایی هند هم در رزمایش مرکب امنیت دریایی حضور می یابد.

وی با تأکید بر اینکه این رزمایش در منطقه شمال اقیانوس هند با هدف دستیابی به امنیت جمعی و تمرین مشارکتی کار خود را آغاز کرده است، افزود: در سال گذشته نیروی دریایی چین که نیروی پر قدرتی است را در کنار نیرو های دریایی پرقدرت نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران داشتیم.

امسال با توجه به اینکه رزمایش با سال نو چین همزمان شده است، چینی ها اعلام کردند بعد از سال نو چینی به رزمایش اضافه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هند به رزمایش دریایی ایران و روسیه می پیوندد

هند به رزمایش دریایی ایران و روسیه می پیوندد