مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-16فرهنگي

«سارقین عتیقه» به پایان فیلمبرداری رسید/ شروع مراحل پس از تولید


فیلمبرداری فیلم «سارقین عتیقه» به کارگردانی متین اوجانی و تهیه کنندگی حمیدرضا دشتی به پایان رسید و قرار است پس از آماده سازی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

- فیلمبرداری فیلم سارقین عتیقه به کارگردانی متین اوجانی و تهیه کنندگی حمیدرضا دشتی به پایان رسید و قرار است پس از آماده سازی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، فیلمبرداری فیلم سارقین عتیقه که بهروز رضوی گوینده و مجری برنامه های رادیویی یکی از نقش هایش را بر عهده دارد به تازگی به پایان رسیده است.

این فیلم به کارگردانی متین اوجانی و تهیه کنندگی حمیدرضا دشتی ساخته شده است.

همچنین روناک برخوردار نویسندگی آن را بر عهده داشته است.

با پایان فیلمبرداری، سارقین عتیقه وارد مراحل پس از تولید شده است و به زودی تدوین آن برای عرضه در شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.

حمیدرضا دشتی تهیه کننده این فیلم همچنین پیش از این آثار دیگری را از جمله ایران 68 ، عاریه و چمدان های خالی به تولید رسانده است.

سارقین عتیقه در فضای فیلم های کمدی و طنز تولید شده است و بازیگرانی چون بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی و بهنوش بختیاری در آن به ایفای نقش پرداخته اند که به دلیل فضای اکشن و پرلوکیشن فیلم همه این فضاها در البرز ضبط و فیلمبرداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سارقین عتیقه» به پایان فیلمبرداری رسید/ شروع مراحل پس از تولید

«سارقین عتیقه» به پایان فیلمبرداری رسید/ شروع مراحل پس از تولید