مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 بهمن 1399 ساعت 10:152021-02-16سياسي

بهره گیری از ظرفیت خیرین در مرکز جامع ترک اعتیاد کردستان


از ظرفیت خیرین در پیشبرد اهداف مرکز جامع ترک اعتیاد کردستان بهره گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با اعتیاد استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: همه در مقابل ریشه کنی اعتیاد در جامعه مسئولیت داریم.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها و نهادها باید در راستای کاهش آمار اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر پای کار بیایند، عنوان کرد: در  طول یک سال گذشته با ورود سردار آزادی به عنوان دبیر ستاد مبارزه با اعتیاد استان تحرکات خوبی در این حوزه انجام گرفته است.

استاندار کردستان عنوان کرد:  امیدواریم با همکاری همه دستگاه بتوانیم نسبت به کاهش آمار معتادین در استان کار اساسی انجام دهیم.

مرادنیا افزود: کاری که در زندان در زمینه آموزش های مهارتی انجام شده است، کار بسیار ارزشمندی است که جا دارد از متولیان این حوزه و سایر دستگاه های که همکاری کرده اند تقدیر کرد.

وی افزود: براساس آمارهای ارائه شده بازگشت معتادین مهارت آموخته به چرخه اعتیاد کم است در این حوزه باید مقدار بیشتری تلاش کنیم و راهکارهای مناسب تری را ارائه کنیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه افراد مهارت آموخته بعد از رهایی از زندان ها نیازمند شغل هستند، عنوان کرد: توجه به حوزه اشتغال زایی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت خیرین در مرکز جامع ترک اعتیاد کردستان

بهره گیری از ظرفیت خیرین در مرکز جامع ترک اعتیاد کردستان